ב"ה
נוקבא
כל הקשור לנקבה מאד נעלה וקדוש, אבל יחד עם זאת, מאד מעשי, מאד ממשי מאד עכשוי מאד מובן וברור. אם הדברים נשמעים אזוטריים - לא הובנו. הנקבה היא קדושה בממשות, בגשמיות. אם הדברים נשמעים "רוחניים", לא הובנו.
בת = ברר
אם הדברים אינם ברורים, לא הובנו.
בכל פעם שניסיתי לקרוא ספרי קבלה חשבתי: מה אתם מבלבלים ת'מח? בכל הקשור ל"נוקבא" הדברים היו הכי לא לענין.
אצל הנביאים הדברים ברורים. יש סיבה כי הגימטריה של ישעיהו היא 401 = את. יש סיבה כי דוד = בת תורה = 1013 = 14.
כל הקשור לנקבה מאד נעלה וקדוש, אבל יחד עם זאת, מאד מעשי, מאד ממשי מאד עכשוי מאד מובן וברור. אם הדברים נשמעים אזוטריים - לא הובנו. הנקבה היא קדושה בממשות, בגשמיות. אם הדברים נשמעים "רוחניים", לא הובנו.
בת = ברר
אם הדברים אינם ברורים, לא הובנו.
בכל פעם שניסיתי לקרוא ספרי קבלה חשבתי: מה אתם מבלבלים ת'מח? בכל הקשור ל"נוקבא" הדברים היו הכי לא לענין.
אצל הנביאים הדברים ברורים. יש סיבה כי הגימטריה של ישעיהו היא 401 = את. יש סיבה כי דוד = בת תורה = 1013 = 14.
וַיֹּאמֶר אֵלֶיהָ אֵלִיָּהוּ
מלכים א יז:י"ג
אליהו = > אליו וגם אליה
וַתֵּלֶךְ וַתַּעֲשֶׂה, כִּדְבַר אֵלִיָּהוּ; וַתֹּאכַל הוא-והיא (הִיא-וָהוּא) וּבֵיתָהּ, יָמִים.
מלכים א י"ז:ט"ו
הוא והיא = 34 = היא והוא = כדוד = כבת תורה
= 1033 = 34 = כתב תורה = זוגות תורה = היה ברר תורה
המקובלים לא הגיע לרמה זאת. לכן, דבריהם נשמעים נשגבים ואזוטריים. דברי אליהו מעשיים עד מאד. אזוטרי לא מדבר אלי. המבינים תורה מדברים בפשטות.